Bij Casa Crea betaal je altijd 100% veilig met Ideal, Billink, Creditcard, of Mistercash. Alle betalingen aan Casa Crea worden afgehandeld door Mollie payment services.

IDeal

Via IDeal betaal je snel via je eigen bank met internetbankieren. Je kunt met ideal betalen als je over internetbankieren beschikt via ABN AMRO, ING, Rabobank, SNS Bank, ASN Bank, Triodos Bank, de Friesland Bank of Knab.

Creditcard

Als je over een creditcard van MasterCard of Visa beschikt kun je hiermee direct betalen.

Mistercash

Onze Belgische klanten betalen snel en veilig met MisterCash Bancontact.

Billink

Voor alle Nederlandse klanten is het ook mogelijk om achteraf te betalen via Klarna. Betalen doe je binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling. (Let op, voor achteraf betalen betaal je een eigen bijdrage van €1,25 per transactie)

Klarna – Achteraf betalen (Nederland)

Klarna voert voor Casa crea handmade het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van Klarna. In de online omgeving Mijn Klarna kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. Klarna houdt je op de hoogte e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert Klarna een gegevenscontrole uit. Klarna hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement.  Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met Klarna niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met Klarna. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar de website van Klarna.

Bankoverschrijving                                                                                                                                                                                                                                     

Het is sinds 1 januari 2019 niet meer mogelijk om te kiezen voor een bankoverschrijving. Toch geen pinpas, creditcard of betaalapp bij de hand? Je bestelling blijft dan op onverwerkt staan en wordt niet in behandeling genomen. Probeer het op een later moment alsnog opnieuw te bestellen. Onze excuses voor het ongemak!