F.A.Q.

Veel gestelde vragen aan Casa crea

 

Bestellen

Hoe word ik op de hoogte gehouden van mijn bestelling?
Als je iets besteld en je hebt betaalt, dan ontvang je een factuur per e-mail. Wij gaan daarna meteen aan de slag. Jouw bestelling wordt binnen 1-5 werkdagen verzonden.

Er is iets uitverkocht, maar ik wil het wel bestellen.
Balen! Waarschijnlijk is het een populair product wat uitverkocht is, meestal komt het weer snel op voorraad. Wil je meer informatie, of weten wanneer een product weer leverbaar is stuur dan even een email.

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet klopt of niet compleet is?
Dat is vervelend als er wat ontbreekt, of er zit een verkeerd product bij jouw bestelling. Dit kan eens voorkomen. Stuur ons even een e-mail met fotobewijs van de producten die je hebt ontvangen. Wij zorgen dan voor een passende oplossing. In de meeste gevallen wordt het product dan nagestuurd aan jou.

 

Cadeautje

Mijn bestelling is een cadeau, kan ik het op tijd binnenkrijgen?
Ja, dat kan. De normale verzendtijd is 1-5 werkdagen. Wil je iets sneller geleverd hebben? Vaak is dit mogelijk, neem contact met ons op, het snelste is dan om even een Whatsapp bericht te sturen. Je vindt de contactgegevens hier

Ik wil het cadeautje meteen naar de ontvanger sturen, kan dat?
Dat is zeker mogelijk, als jij zorg dat je een kaartje bij jouw cadeautje bestelt, dan kan je een boodschap achterlaten die wij voor jou er op schrijven. Je kan bij het invullen van jouw gegevens een ander verzendadres opgeven. We pakken het cadeautje uiteraard gezellig in.

 

Betalen

Welke betaalmethoden zijn er allemaal?
Je kan in de webwinkel veilig betalen via IDeal, Achteraf betalen via Klarna, creditcard, Sofort, Bancontact/MisterCash en KBC/CBC. Om de veiligheid te waarborgen van jouw gegevens zijn er wettelijk veprlichte maatregelen getroffen. Voor meer informatie kijk je hier

Kan ik betalen bij afhalen?
Alle bestelling dienen vooraf te zijn betaald, of via de optie achteraf betalen bij Klarna. De reden hiervoor is dat wij geen cash geld in onze werkruimte hebben liggen.

Waarom kan ik niet achteraf betalen?
Je hebt gekozen voor achteraf betalen maar er is geen goedkeuring verleend. Je kan dan kiezen voor een andere betaaloptie. Wil je meer informatie over waarom jouw keuze niet is goedgekeurd? Neem dan contact op met Klarna – Achteraf betalen. Om privacy redenen kan Casa crea op geen enkele wijze inzien waarom jouw verzoek is afgekeurd.

 

Verzending

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Meestal versturen wij jouw té gekke bestelling tussen 1-5 werkdagen. Het komt een enkele keer voor dat het iets meer tijd in beslag neemt doordat producten nog niet voorradig zijn. Wij houden je dan via e-mail op de hoogte. (Tip: check ook je spambox!)

Waarom/waarvoor betaal ik verzendkosten?
Dit is heel makkelijk uit te leggen, de kosten die gemaakt worden voor het verzenden, moeten op de een of andere manier betaald worden. De meeste webwinkels berekenen deze kosten door als een soort opslag in de verkoopprijs van de producten. Wij kunnen de producten best allemaal net iets duurder maken en daarmee doen alsof we geen verzendkosten rekenen.

Dit vinden wij oneerlijk omdat op deze manier de klanten die meerdere artikelen bestellen dus gestraft worden doordat er aan hen dus eigenlijk dubbele verzendkosten worden berekend. De webwinkels die dus geen verzendkosten rekenen, verdienen dus zonder dat je het door hebt op de ‘geen verzendkosten’

Wij houden de kosten liever open en eerlijk!

Ik wil mijn bestelling ophalen?
Dat kan! Je kan bij het invullen van jouw gegevens op de betaalpagina kiezen voor de optie afhalen. Je betaalt dan geen verzendkosten. Wij nemen per e-mail contact met jou op over een mogelijke dag en tijdstip waarop jouw bestelling kan worden afgehaald.

 

Retouren

Ik vind het toch niet zo’n leuk artikel, mag ik het terug sturen?
Het staat je altijd vrij om een product te retourneren. Je hebt hiervoor 14 dagen bedenktijd en tijd om het aan Casa crea te melden. Na jouw melding heb je wederom 14 dagen de tijd om jouw pakket retour te versturen. Meer informatie over retourneren vind je op de pagina retourneren.

Er is iets kapot aangekomen, wat nu?
Oeps! Dat is niet de bedoeling en vooral vervelend. Uiteraard lossen wij dit op. Stuur ons een e-mail met foto van de schade en eventueel ook van de verpakking als deze is beschadigd. Dan sturen wij jou een nieuw artikel op, mits op voorraad.

 

Werkruimte

Wanneer is de werkruimte open?
Een aantal keer per jaar houden wij open dag, open werkruimte en/of shop avondjes. Dit wordt ruim van tevoren bekend gemaakt op onze socials. Ga ons dus volgen! 😉

Ik wil graag eens langskomen, mag dat?
Je bent altijd welkom om langs te komen, hiervoor kan je een afspraak maken via e-mail of Whatsapp.

 

Contact

Ik heb een email gestuurd maar krijg geen antwoord.
Wij proberen éénmaal per dag onze e-mail te lezen en beantwoorden, hier gaat heel veel kostbare tijd in zitten.

Soms krijgen wij na 2 dagen een vraag waar de bestelling blijft. Er gaat altijd automatisch een track & trace code naar jou per e-mail op dag van afgeven van jouw pakket bij een pakketpunt. Controleer daarom ook of jouw e-mailadres juist is ingevoerd.

De track & trace e-mail zien wij als automatisch antwoord op jouw vraag. Het is niet dat wij geen antwoord willen sturen, maar het ontbreekt ons aan tijd om op alle vragen te reageren. Vragen die niet automatisch worden beantwoord, daar reageren wij op.

 

Wederverkoop & Wholesale

Ik wil graag wederverkoper worden van de producten van Casa crea.
Wauw! Dat is écht een compliment voor ons! We hebben heel veel leuke producten die wij zelf produceren. Deze zijn voor een scherp tarief beschikbaar voor wederverkoop. Medio juli komt onze wholesale pagina online. Wil je alvast meer informatie? Stuur ons een e-mail met jouw bedrijfsgegevens.

Waar moet ik aan voldoen om de producten van Casa crea te verkopen?

Om onze toffe producten te mogen verkopen willen wij graag jouw gegevens ontvangen, een kvk nummer is verplicht. Ook kijken wij of jouw webwinkel of stenen winkel in ons concept past. Dat klinkt heel streng, maar wij zien onze producten graag op een representatieve manier te koop aangeboden worden.